poniedziałek, 14 października 2013

Specjalna informacja od Salomei

SPECJALNA INFORMACJA OD SALOMEI J
Wszyscy pytacie dlaczego uśmierciłyśmy Zayna, Perrie, Lou i Harrego w epilogu, ale popatrzcie na to z tej perspektywy:
*wiecie, że byli starzy
*przeżyli ze sobą całe życie
*byli szczęśliwi
Każdy kiedyś umiera i tak, wiem, to trudne, ale czytałam opowiadania, w których Hazz, Lou lub inny bohater umierali MŁODO! (za młodo, jak dla mnie…:C)
TAK SIĘ NIE ROBI! (mówię to jako czytelniczka) nie uśmierca się młodych bohaterów!
Ale! U nas pojawią się dodatki. Wyrywki z ich życia. Momenty, dzięki którym ich życia były pełne szczęścia, miłości, radości i wielu innych uczuć J
Nie musicie się tak martwić.
W ZAMIAN ZA TO!
Mam dla was mały „konkursik”.
Nie wiem, czy wszyscy z was już się dowiedzieli, ale
PIERWSZY DODATEK BĘDZIE POWIĄZANY Z HALLOWEEN J
A waszym zadaniem jest
WYMYŚLENIE KOSTIUMÓW DLA:
NIALLA I JEGO DZIEWCZYNY ANETTE J
Ale każdy konkurs powinien mieć nagrodę!
No właśnie :D
NAGRODA:
OSOBA, KTÓRA BĘDZIE MIAŁA NAJLEPSZY POMYSŁ (taki, który spodoba się mi, MGreyback i dodatkowo naszej najmłodszej siostrze) DOSTANIE RYSUNEK POSTACI W KOSTIUMIE Z DODATKU, WYKONANY PRZEZE MNIE (zwycięzca sam będzie mógł wybrać postać do narysowania)

A podobno mam talent xD 



Pomysły piszcie w komentarzach!
PRZYKŁADOWY KOMENTARZ: 
"Niall- zombie, Anette- Śpiąca Królewna" podpisujcie się!- nazwami z twittera, linkami do blogów, nr gg, innymi "rzeczami", żebyśmy mogły ogłosić zwycięzcę! 
ANONIMÓW NIE UZNAJEMY ;) 

17 komentarzy:

  1. Niall jako żołnierz, a Anette jako małe dziecko. mój TT @luuvnialler

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall - Kudłady, Anette - Velma :) mój tt - @TOMLINHARREHSON

    OdpowiedzUsuń
  3. Niall - bułka, Anette - parówka :D - @KwiatkowskaMoni

    http://all-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall jako wielka muffinka z kaskiem w kształcie wisienki a Anette jako tubka z lukrem (no wiecie taka biała xd) nie mam TT ale jam jest KONRAD, ja mam wejściówkę dla VIPa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://oi42.tinypic.com/b6psub.jpg ha ha ha xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall jako Piotruś Pan, a Anette jako Dzwoneczek :) tt: @ItsJessySwaggy

    OdpowiedzUsuń
  7. Niall jako banan, Anette jako Niall / tt: @shiplarrybitchx

    OdpowiedzUsuń
  8. Niall jako księżniczka w pięknej, różowej sukience i długich, blond włosach, a Anette jako wstrętna żaba i mam jeszcze inny pomysł Niall jako kurczak, a Anette jako Jajko xx @WerChm and-you-be-bad-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niall jako Anette a Anette jako Niall XD tt: @lovvhale

    OdpowiedzUsuń
  10. Niall jako dynia albo jak http://s10705.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=lWiqi3PMJ3qtAwadTwzfEb_YwKSLqa-4D4KShrnCWGKsPrgPTShe9Lx_cxlUSyp7YT4B7L71pIG3YvdEZjzQCiZGKAEle4lAYexkIRir1Zw&pv=2 koleś w czapce :D
    Dziewczyna za nic, bo Niall uznał, że bez przebrania jest najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niall jako Szalony Kapelusznik, a Anette jako Alicja :)
    @Justyna_Offic

    OdpowiedzUsuń
  12. Niall jako Harry Potter, a Anette jako Hermiona :). @tomfeltonismine

    OdpowiedzUsuń
  13. Niall jak Zombie Boy a Anette jak Lady Gaga w 'Born this way' :) ~@KaCzUsZkAa

    OdpowiedzUsuń